1.Նախադասության միտքն այնպես արտահայտի՛ր, որ ընդգծված բառը փակագծերում տրված հոլովով լինի:
Թուրինի մի թանգարաններից–թանգարանում (մեկում), օրինակ, պահպանվում է մի հարթաքանդակ, որը լողացող մարդ է պատկերում: (թանգարանում)
Եգիպտացի հնագույն քանդակագործի ստեղծած լողորդի շարժումները-(Ի) տարերը նման են ժամանակակից բրաս լողաձևի (տարրերին): (տարրերը)
Նախորդ հարյուրամյակի առաջին կեսերին (մրցումներ են կազմակերպվել) ռուսական բանակի լողացող թիմերը մրցումներ են կազմակերպել(«լողացող թիմերի») միջև: (թիմերը)
Սպորտային լողը իսկապես հետաքրքրել է1877 թվականի Անգլաիաում է (Սպորտային լողով առաջին անգամ իսկապես հետաքրքրել (են) է Անգլիայում, 1877 թվականին): (լողը)
2. Փակագծերում տրված գոյականները գրի՛ր պահանջվող ձևով (հոլովով):
Մարդիկ վաղուց են (միջոցներ) միջոցներ փնտրում վատ (տեսողություն) տեսողությունը լավացնելու համար: Վերջապես հայտնագործվեց ակնոցը՝ (ապակի) ապակիով պատրաստված առաջին օպտիկական (գործիք) գործիքը: Ժամանակակից (ակնոց) ակնոցը երկար ու դժվարին ճանապարհ է անցել, թեև հիմա մեզ թվում է, թե հնարավոր չէ պատկերացնել (տեսողություն) տեսողությունը լավացնելու ավելի հասարակ գործիք: (Ակնոց) Ակնոցի նման մի բան հնարել էին դեռևս Հին (Հռոմ)Հռոմում: Հայտնի է, որ (գլադիատորներ) գլադիատորների կռվի սիրահար Ներոն կայսրը կարճատես էր: (Կրկես) կրկեսում տեղի ունեցող ամեն ինչը լավ տեսնելու համար նա օգտվում էր թափանցիկ (զմրուխտ) զմրուխտից պատրաստված մեծ (ոսպնյակ) ոսպնյակից:
3.Բառակապակցություններ կազմի՛ր՝ հարցում արտահայտող բառը գոյականներով փոխարինելով:
Հիանալ ումո՞վ: Զավակով Հիանալ ինչո՞վ: Երգով
Սքանչանալ ումո՞վ: Մայրով Սքանչանալ ինչո՞վ: Բնությամբ
Տարվել ումո՞վ: Կուռքով Տարվել ինչո՞վ: Պարով
Leave a comment