May 3, 2021

  • Գերմանիական գարեջուր.Deutch

    Eine der besten Kneipen in München. Armenisch Մյունխենում գտնվում է աշխարհի ամենահայտնի գարեջրի դահլիճներից մեկը ` Հոֆբրուհաուսի տունը : Հիմնադրվել է 1589 թվականին, որպես Բավարիայի Թագավորության արքայական գարեջուր, Hofbräuhaus- ը Մյունխենի մշակույթի և խոհանոցի կարևոր մասն է, որը գնահատվում է զբոսաշրջիկների և տեղացիների կողմից: 1516 թ. Մաքրության մասին օրենքի համաձայն , գերմանական գարեջուրը բաղկացած է միայն 4 բաղադրիչներից…

  • Մայրենի

    Տնային աշխատանք Ցանկանում եմ, որ ինձ լսես՝ առանց դատապարտելու։Ցանկանում եմ, որ արտահայտվես՝ առանց ինձ խորհուրդ տալու։Ցանկանում եմ, որ ինձ վստահես՝ առանց ինչ-որ բան պահանջելու։Ցանկանում եմ, որ ինձ օգնես՝ առանց իմ փոխարեն լուծել փորձելու։Ցանկանում եմ, որ իմ մասին հոգաս՝ առանց ինձ նվաստացնելու։Ցանկանում եմ, որ ինձ նայես՝ առանց ինձնից ինչ-որ բան կորզելու։Ցանկանում եմ, որ ինձ գրկես՝ բայց…