May 13, 2021

  • Կրկնել անցածը.Մաթեմատիկա

    1․ Կատարե՛ք գործողությունները. Ա. 7/4 Բ. -107/12 (Կռճատում 5-ով 535/60) Գ. 76/51 Դ. 175/16 2. Իրար հաջորդող ո՞ր բնական թվերի միջև է գտնվում կոտորակը. Ա. 2,3 Բ. 14,15 Գ. 4,5 Դ.  1, 2 3. Թենիսիստներից մեկը 35 խաղերից հաղթել է 24-ում, իսկ մյուսը 25 խաղերից հաղթել է 12-ում։ Ո՞ւմ արդյունքն է ավելի լավ (եթե հաշվի առնենք շահած խաղերի…

  • Վերլուծիր ընկերոջդ աշխատանքը։ Նախագծային աշխատանք

    Մարիամ Գևորգյան-Մարիամի բլոգը շատ գեղեցիկ է և իր բլոգը շատ հարմար է:Այնտեղ ես թերություն չգտա:Մաթեմատիկա բաժինը նույնպես: 10/10 բալ Դավիթ Աթանեսյան-Դավիթի բլոգի ֆոնը գեղեցիկ է բայց վերնագրի մեծ մինչև հիմա գրած է Արևելյան 6.1 պետք է լինի միջին դպրոց 6.1:Մաթեմատիկա բաժին նորմալ վիճակում է: 9/10 բալ Նարեկ Մնացականյան-Նարեկի բլոգը շատ գեղեցիկ է նաև շատ հարմար:Մաթեմատիկա…

  • Ամփոփիչ հաշտվետություն

    Այս տարի ես սկսեցի օնլայն ուսումով:Դա իմ համար ապահով էր,բայց ես ուզում էի սկսել ծանոթանալ այն միչավայրի հետ,որտեղ ես պետք էի սովորել:Այդպիսով ես մարտից սկսեցի գնալ դպրոց և հանդիպեցի շատ դժվարությունների: Մայրենի-Մայրենին իմ համար շատ հեշտ առարկա է եղել ես մայրենիի հետ դժվարություն չեմ ունեցել: Մաթեմատիկա-Մաթեմատիկան իմ համար շատ դժվար է եղել ես միշտ էլ…

  • человек с горячим сердцем и человек с холодным сердцем

    человек с горячим сердцем-Человек с горячем сердцем он для меня добрый и в тоже время если его раздражать он не смотря на все он навредит вам. Он будет присматривать за своим народом и флорой и фауны эти все люди и животные обитают на огнином земле но там земля не горит просто это жаркая местность где…

  • Gespräche beim Essen

    Ich esse Fleish Du möchtest Fleish Er mag Fleish Sie mag nicht Fleisch Wir essen Fleisch Ihr esst Fleish sie essen Fleish Sie essen Fleish Ich nicht mag Kuchen Du magst Kuchen Er möchte Kuchen Sie isst Kuchen Wir essen Kuchen Ihr nicht mögt Kuchen sie essen kuchen Sie essen kuchen Ich esse Käse Du…